måndag 7 juni 2010

Botox, klädnyper, kirurgi...

Här är det bara att välja och vraka mellan diverse medel som står till buds för att hitta den magiska nyckeln till ungdomens eviga källa... Igår när vi var och besökte min syster och svågern så blev vi bjudna på mat, vilket var både mycket gott och trevligt...MEN,under tiden som smaklökarna befinner sig i matens, nervana, så tittar min syster som sitter bredvid mig med en illa dåld leende, (ja jag skulle vilja gå så långt i min beskrivning av henne att jag kallar det för "saddo leende"), samtidigt som hornen i hennes panna blev sådär gigantiskt stora, och med en ängels röst proklamerar hon högt så det hörs över halva Göteborg- men syrran jag ser det nu, vilka rynkor du har i ansiktet, men du är söt ändå... Ok min syster räddade mig från att intaga massor utav kalorier...jag blev ganska så mätt:)), men i huvudet började jag kalkylera för mig själv...Botox, Klädnypor, Kirurgkniven????...eller rent av mord!!!