onsdag 14 juli 2010

Skapade en ny trend i Prag...

Alltså jag har begåvats med en microskopisk urinblåsa. Detta i sin tur medför att jag är kissenödig jämt och ständigt känns det som. Inte har det blivit bättre efter att jag donerade min ena njure. Ok, vi befann oss i Europas vackraste huvudstad, nämligen Prag och vi var på mitt favorit ställe nämligen Karlsbron, för er som aldrig har haft möjligheten att besöka denna fantastiska plats kan jag beskriva den närmast som sagolik. Denna plasten förenar det nya med det gamla. När vi stod där som bäst så blir jag bara sååååå hysteriskt kissenödig, och bara MÅSTE, till en toalett. Eftersom jag är väldigt bekant med den stadsdelen visste jag exakt vart närmaste toalett var. Inte alls långt därifrån och jag rusade i halvt panik dit. (När jag kom dit så öppnar jag dörren och innanför dörren så går det en trappa ner,när trappan tar slut så är det ett bås och därinne sitter en person och tar betalt.) När jag öppnade dörren så hela vägen ner till toaletterna ringlar sig en kö, men konstigt nog var kön bara bestående av det kvinnliga könet..? Nu var det verkligen panik, så jag går raka vägen till båset där det sitter en man och säger helt frankt till honom, du jag tar herrarnas, och det gjorde jag. Först tittade han på mig med klotrunda ögon och sedan började han att gapskratta och sade- jovisst det går bra...Jisses vilken lättnad, men sedan när jag kom ut från toalett båset så var den full av kvinnor..:),dom hade anamat min idè. När jag gick förbi båset på väg ut så satt där förutom mannen som hade släppt in mig en kvinna och bägge var verkligen mycket roade när jag kom. Tror mig ha skapat en ny toatren i Prag:))