tisdag 31 maj 2011

Det var så längesedan.

Åh vad det var längesedan jag var här:) Anledningar har varit många, en är att jag faktiskt är fast i FB-träsket. Det är nu två år och 4 månader sedan vi gjorde vår resa och livet är bara så jäkla toppen!! I förra v såringde Sahlgrenska sjukhuset och frågade mig om jag ville hålla ett tal i samband med world transplantation game som hålls till I Sverige och i Göteborg. Vilken ära att bli tillfrågad inför detta hedersuppdraget. Så sön den 19/6 kl 15.00 ska jag hålla tal för alla nationer som deltar och det är stort. Jag kommer att börja blogga så sakteligen igen, jag känner att jag längtar efter det:), men jag låter kommentar fälten vara eftersom jag inte vet i vilken grad jag kommer att blogga och jag vill som bekant svara er, om det är någon som fortfarande har intresse. Däremot kommer det att fortsättningsvis handla om mitt stora intresse i livet...hundar