måndag 16 november 2009

Praktik i Umeå.

Pratade med ettan igår och hans praktik i dec kommer att vara av alla ställen i Umeå! 5 veckor ska han praktisera där...bara tanken får mig att hacka tänderna av köld! Givetvis blev jag direkt orolig, och frågade om han hade tillräckligt med varma kläder, annars skulle jag åka iväg och köpa. Hmmm, han är bara snart 23år!!!Jag riktig såg hur han rullade med sina ögon innan han svarade-nej jag behöver inget och skulle det vara alldeles för kallt, så får jag väl köpa mig ett par långskalsonger*ASG*...-Långkalsonger ???du kommer till att frysa ihjäl. Har du fått tag i någonstans att bo??-Inga problem mamsen, jag kommer att hyra in mig i ett rum hos några tjejkompisar, dom har en 5-a och är tre som delar på den så jag tar det sista rummet, kanon... Summasumarium: Min älskling ska vara på praktik i 5 veckor bor hos ett gäng tjejer...hmmm tror inte jag vill veta mer:)