fredag 13 november 2009

Tiden går alldeles för fort...

Senast igår så blev jag förvånad när jag upptäckte att folk har börjat att baka lussekatter, hänga upp julbestyr osv... Jaha tänte jag varför har dom såååå brottom? Sedan när jag tittade i allmenackan, fick jag PANIK, du milde det är ju första advent om 2 v!!! Sedan fick jag ännu mera panik för den helgen har jag "målat" in mig själv i ett hörn... Cyberdrottningen och Boulkungen är på en v besök, och då har jag och syrran bestämt att det ska vara familje träff! Dagen innan första adv. Japp och nu kommer poängen ,i ett ögonblick av fullständigt sinnesförrvirring så erbjöd jag mig att JAG, stå för huvudmenyn!!! Herregud, våran familj är stoooooooooooor och hungrig...HJÄLP Detta kom jag på frivilligt, (hur det nu har gått till) Men eftersom det är första advent den helgen så ska följande saker vara färdiga. *tvätta fönstren *byta till julgardiner *sätta upp adventstakar *tomtarna ska upp *julstädas *baka lussekatter. För på söndagen är det nämligen advents kaffe hemma hos oss:)