måndag 22 februari 2010

Det här med ärlighet...

Jag hade kört tvåan till en aktivitet där han skulle träffa några ungdomar samt några ledare. Sedan hämtade jag honom och frågade hur det hade varit.-Jorå, det hade varit bra tyckte han. Dagen till äran hade ledarna haft med sig två "elever", som var runt 20 år...-Jaha, men nu blir jag så nyfiken, hur kan du veta att dom var ca 20 år???(Undrade jag) Jo säger tvåan som är en mästare på detaljseende.- Jo för det första så putade tjejerna med munnen, och sedan hade dom dubbelhakor. Va?? -Menar du att bara för att man är 20, så ska man ha dubbelhakor??-Jag är ju mer än dubbelt så gammal och jag har väl ändå inte dubbelhaka eller..?-Nej det har du inte men din hals är faktiskt RYNKIG... Det var nära att han skulle få traska hem, den unga mannen..:)