onsdag 17 augusti 2011

Hur vuxen är man....?

Igår pratade jag med min älskade son (1-an) i telefonen. Han bor som bekant i Malmö.
-jo mamma, nu vill jag liksom förvana dig, jag VET att du inte kommer att gilla det...
-ok, vad är det som har hänt?
-Jo jag har pearsat mig, i tungan hmmmm.
-Suck stöööööööön pust, ja ja det finns värre saker...
(Jag hoppas att han får riktigt jäkla ont! Det är nog det äckligaste jag vet pearsade människor, fy fanken vad det ser ut. )
-Nä men jag tog det i tungan för jag vill ju inte ha vanprydda ärr som syns, fortsätter min älskade son.
Sedan kunde jag liksom inte låta bli att tillägga.
-Men snälla rara du om du nu inte vill att det ska bli vanprydda ärr som inte syns så varför var du en sådan PUSSY och tog det i tungan??Herregud du kunde ha tagit det i snoppen....
-Ja jag vet att du inte gillar det:) Tycker om dig med pusspuss, men nu måste jag jobba...

Herregud killen är ju myndig sedan flera år tillbaka, men hur jäkla vuxen är han??:)))