torsdag 25 juni 2009

Hemma på en snabbvisit...

Hej och tack alla för midsommarhälsningen....KRAM på er:)) Vi kom hem igår kväll för att maken är på SS idag. Förnärvarande är vi bosatta på Öland:)) Detta är tredje året i rad som vi är där. Vi har hittat vårt "smultronställe" på Norra Öland Det heter Mads Mickelsen camping, där kan du "ladda" batterierna. När du är där så befinner du dig kanske 30 år tillbaka i tiden, ja ni vet "äkta svensk vy"...Eftersom det inte är en "flashig" camping så är det inte många människor där. Det finns allt som du behöver, kök,tvätt, dusch osv, men inget annat. Det är många somligger där hela säsongen, och åker hem då och då. Kostnaden är OTROLIG, 130 kr/dygnet för husvagnen MED elen!!! Andra campingar som ligger mitt på Öland tar 2700kr över midsommar helgen!!! Lite skillnad eller hur? Detta var precis det vi behövde, lugn och ro...Till och med maken har fått ett helt annat ansiktsuttryck Själv var jag på bristnings gräns innan vi åkte. Det var väldigt obehagligt, för det kom över mig så plötsligt...Jag blev bara totalt dö trött, orkade inget ville egentligen inget. Då blev jag rädd för mig själv. Ja det gick så långt att jag inte ens ville åka någonstans,och då är det riiiktigt illa ställt, det kan jag lova! Men sedan efter två dagar så började jag att "landa! igen, tack gode gud för det! I år har vi gjort utflykter längst västra Öland och då åkte vi på microskopiska vägar längst kusten! Gissa om vi hittade otroligt vackra totalt ödsliga stränder.:))Fullständigt sagolikt. Jag kommer att lägga upp lite fotografier, så fort vi kommer tillbaka. Så nu tvättar jag som en galning, jag har skrivit det förr och upprepar mig men jag fattar inte hur tre, individer kan ha så mycket tvätt... Jag har redan tvättat tre maskiner och jag har ca lika mycket kvar!!!Jag lovar det är säkert. Hmmm,behöver jag påpeka att jag dessvärre står för det mesta tvätten...! Svartängeln, ingen risk att jag städar ihjäl mig där borta:))Fast en och annan dans med kvasten har jag tagit i förtältet:)) Som sagt har ni inget för er så åk över och hälsa på oss:)) Kramkram