tisdag 2 juni 2009

Idag är maken på SS....

I morse åkte maken iväg till SS. Egentligen skulle han dit förts på fredag, men eftersom dom nya medicinerna ställer till det ordentligt för honom, så ville dom att han skulle komma redan idag... I vanlig ordning går jag omkring och vankar av oro... Jag har en radiokanal i bilen som bara spelar rock klassiker Jag har en liten egenhet, och det är att varje sommar älskar jag att susa omkring i bilen och lyssna på bra musik...Men jag lyssnar så hela bil lacken rullar ihop sig av ljudvågorna..:) Igår när jag hade varit och handlat och körde in på våran uppfart så spelade dom en kanon låt som slungade iväg mig i express fart tillbaka till min ungdom. Jag hade volym knappen på så bilen formligen "stutsade" där den stod... När jag sedan klev ur bilen så stor mina diskreta grannar och leeeeer, sådär halvt diskret...Svälj.... Nu får jag väl ryckte om mig att vara gammal rocktant:(( Skit samman, jag njöööööööt:))