onsdag 7 maj 2014

Dags att dra i "nödbromsen"bromsen..

Jag är helt totalt slut alltså, jag har inte mycket energi då jag är oerhörd begränsad fysiskt och det gör att jag har skapat mig en vardag där jag ser till att det funkar så gott det bara går under dom förutsättningarna jag har, men så fort det blir extra så lägger kroppen av.
Det är oerhört stressigt och just nu känns det som jag vet inte vilken ända jag ska börja i direkt, vad jag än tittar så ser jag "never ending story", det är packning, inför flytten, stundande examen, vardagen med allt vad det innebär.
Jag vet faktiskt inte om jag tycker att detta är värd det. Hallå en ändring i livet ska vara av det possitiva slaget och inte att man riskerar och bli sjuk, jag har verkligen inte råd med detta....
Idag vaknade jag med huvudvärk och jag är en människa som annars är lyckligt skonad från sådant, en aaxeln har åkt upp på ett skrämande sätt och känsle domningar till 2 fingrar har börjat göra sig påmind på ett oroväckande sätt...
Så nu är det att dra i "nödbromsen" på allvar....