tisdag 6 oktober 2009

Bakterie skit!!!!

Hösten är här med allt vad det innebär... Maken har legat totalt däckad hela helgen i en äkta höstförkyning, det i sin tur innebär att min kära gamla vän, KREAT, måste ha åkt upp med ljusets hastighet. Som tur är (mitt i alltihopa) så ska han ta prover nu på mrg inför läkarbesök nästa v, vilket är kanon för då hinner man reglera medicinerna... Fast tro inte att han har varit hemma för det:)Nix pix, i helgen knaprade han panodil, och i går måndags var han på arbetet!!! Samtidigt så beundrar jag honom, han är så jäkla "strong", eller bara korkad.? Jag tänker bara efter donationen , efter tre v och magsjuka på det så jobbade han!!! jag tror han tog något av ett rekord, ok, nu är han priviligerad så han kan lägga upp sitt arbete, men ändå!!! Denna fantastiska mannen:)) Ha en underbar, framförallt en förkylningsfri dag på er allesammans:)))