tisdag 27 oktober 2009

...vi räknar och räknar, så ögonen blöööder!

Det har ju varit si och sådär med bloggeriet från min sida...Fast jag går in och läser era:)) Men nu jäkla ska det bli uppskärpning!! Så var det dags att lägga om vårt lån på huset....Som vanligt när det närmar sig så kolla jag med diverse aktörer på marknaden, och vi räknar och räknar... Igår verkade vi komma fram till en god lösning maken och jag. Det lutar åt att vi ska byta till Länsförsäkringar, men vi har möte med en bank nästa v och kan dom gå under länsförsäkringarnas erbjudande ja, då får vi sätta oss och räkna fram igen:)). Här hemma har höstlovet börjat för tvåan och han firar det med en dunderförkylning, den stackaren. Maken och jag börjar att kurera oss, då åker han på det, typiskt. That´s life:)) Nu ska jag åka iväg och köpa färska frallor till honom så han har när han vaknar..:) Hoppas att ni får lika skönt väder som vi har idag. Klart och vindstilla.