söndag 23 februari 2014

I fredags var det JIPPIE dag kreat 150.....

Japp i fredags var det en dag full av seger, dom ringde från Sahlgrenska sjukhustet och medelade att kreat var på 150!
Känslan är obeskrivlig.
Det var ju en v sedan jag bloggade sist och mycket har hänt, först träffade jag mor och far som var på en snabbvisit här i Sverige för att mamma skulle göra en kontroll.
Sedan blev det raka vägen ner till Tjeckien för att träna hos Vit Glisnik. Vi var ca 20 tals personer från olika nationaliteter. Så vansinnigt kul och se hur andra länderarbetar med sina hundar. Olika arbets sätt?? både ja och nej, vi har mycket att lära av varandra helt klart från bägge hållen.
Resan var supertuff och jag måste säga att min make är fantastisk, alltså han är urkass på att förmedla sina känslor, men det han inte gör för min skull är inte värld att veta, alltså han var så jäkla tagen av resan så han blev männisa först på lördag kväll.
Sedan på söndag var det bara att packa ihop sig och köra hem igen.
På väg hem så var jag så tacksam över mannen som jag har gett liv åt att jag kom osökt att tänka på denna låten. Den beskriver just "somthing in my soul just cry", av tacksamhet och över min makes storhet.

http://www.youtube.com/watch?v=rUCX9EddXj8