söndag 2 februari 2014

Hundvärlden....

Seriöst jag tror inte det finns någon annanstan så mycket sjukt som i hundvärlden...
Alltså människor som beter sig riktigt illa, dom blir upphöjda till skyarna bara för att dom har lycktats att prestera någonting, dom kan vara psykopater, och annat och det kommer alltid finnas "wonne be" som gör allt för att vara i närheten av dom...Åh detta är en HOBBY man har inget leverbröd precis.....
Herregud jag fattar verkligen inte det , jag har hundar för jag tycker det är utvecklande, roligt det är ett sätt för mig att leva, hundintresset har jag haft sedan barnsben, men just denna "idoldyrkan" som infinner mer och mer har jag verkligen väldigt svårt att förstå.
Jag tränar hund för jag tycker det är urkul, jag tävlar för att kolla vart jag och hunden ligger som ekipage, och jag umgås med människor som är likasinnade, that`s it.
Sedan om du är domare, amatör, elitekipage är mig väldigt oväsentligt, bara vi har kul ihop.