onsdag 26 februari 2014

Samlar vuxenpoäng...

Idag så beslöt jag mig för att samla lite vuxen poäng... Alltså mina en gång så fina naglar är bara ett minne blott dom går av jag river på dom och när inte det hjälper så biter jag på dom. Jag resultatet låter sig inte väntas, alltså bättre bantningstips än att titta på mina händer före en måltid finns absolut inte man tappar aptiten helt.
Så idag beslöt jag mig för att helt enkelt göra slag i saken åkte in till stan och fixade naglarna, givetvis fransk manikyr då jag tycker det är riktigt billigt /fult med färg åtminstonde på mig då det passar bara inte på mig. Åh jisses vad snyggt det blev.
Så numera ser jag ganska vuxen ut i mina fina naglar /händer. Det är vuxenpoäng det!
Men vuxen poängen höll inte så länge. Alltså när jag har feber så klarar inte min kropp av det man kan nog beskriva att jag är allergisk mot feber, den slår ut mig totalt. Jag lade en bild på mig på fb när ligger i feber och ja, det såg inte speciellt roligt ut...
Min mor ringde mig idag och var rejält upprörd hon höll på att bryta ihop när hon såg mitt eländiga foto. Som hon sade du får fanken inte lägga ut sådana kort på fejjan , så där var ett vuxen skäll så vuxenpoängen reducerades från 1 till 0,5, ha nu är det ordning på "törpet" igen.