fredag 31 januari 2014

Den stora hemligheten....

Idag skulle jag ringa maken och då hör jag att han sitter i bilen, jag frågar vart han är och får svaret Göteborg, åh vad kul.
Det skulle visa sig att det är ett riktigt jäkla skitväder på väg nere i Skåne ja såpass att slolorna stängde tidigare idag för skolskjutsen skulle sluta att köra efter 12 såoch då tog han Solo och körde hemåt, och det var i grevens tid för snöovädret var hela tiden i bakhasorna på honom.
Nåväl jag hade sett att maken hade varit och handlat någonting stort medans han var nere i Skåne, och jag fick inte veta vad det var förnågonting, men nu så kom den stora surprised, tamtamtam, jo han hade köpt sig en luftpistol, (han har ju pratat om att han skulle vilja börja skjuta och tydligen i närheten av där vi bor (i skåne) så är det en väldigt aktiv klubb, kanonkul, så i mrg då det är ljust så ska jag testa, verkar vara kanonkul.
Så den stora hemligheten var en luftpistol.