torsdag 30 januari 2014

Jag hatar kylan...

Jag är verkligen hatisk mot kylan och vintern, i skrivandes stund så dalar det förbaskade lappmöglet ner och jag bryter ihop,
Det har ju inte alltid varit så förr åkte jag skidor och älskade snön men sedan jag skadade mig så klarar inte min kropp riktigt av kylan och det är jobbigt. Att leva med en smärta kan man vänja sig vid till en viss del men så fort det tillstöter någonting extra då är jag helt off, kroppen har inte mera resurser att dela med sig av helt enkelt.
Jag gör det jag ska träna hund och sedan räcker det jag orkar bara inte mera, jag är så trött på att vara trött.
Hade tänkt att åka ner till Skåne till mina killar men det känns ju inte direkt kul att glida omkring i detta jäkla vädret, för på söndag så måste jag vara hemma då det är IPO träning.
Det jag ser fram emot nu är att åka ner till Tjecko på en träningshelg det ska verkligen bli kul.


Så nu lägger jag upp lite bilder som gör mig glad och ger mig energikick.
Översta bilden är Solo och nedersta bilden är på Noomi, kortet i mitten är deras naturliga tillstånd fullt ös.