lördag 11 januari 2014

Ibland är man bara så tillfreds...

Just nu i skrivandes stund sitter jag med ett glas vitt vin, och bara mår sådär oförskämt bra, min barndomsvän har varit på besök och under besöket avhandlades det livets stora och små gåtor, Förmiddagens träning, som bestod i både lydnad och spår, gick bra trots sketvädret.
Pratade med maken i kväll och bara mådde så gott av att höra honom.
Fick mail från min kompis som har donerat sin njure till sin make i måndags och allt löper på som det ska...
Alltså jag sitter här och känner mig så rik och framförallt ödmjuk över livet och allt vad det innebär, kanske beror det på att man känner sig så älskad uppskattad på olika plan, både som äkta maka och som vän, ja just nu känner jag mig nog som den rikaste människan i hela universum...
Men som sagt det är ju MITT ÅR har jag bestämt, så detta är bara början !

Hahaha pratade med maken och han och Solomannen har varit ute på vift från kl 9-15 idag så bägge var ganska trötta.