torsdag 2 januari 2014

Idag skulle jag börja att plocka ner...

Idag skulle jag börja att plocka ner julen men det lär nog vänta.. känner inte för det och orken är inte heller riktigt med mig samt att min kropp går på sparlågan, så det blev en riktig långpromenad med vovvesen och uppehåll var det också , då känns det som ett bonus bara det.
Maken var och tog nya prover och kreat sjunker så sakteligen nu är det på 178, fortfarande skyhögt men år rätt riktning.
Imrg så ska jag ställa på MY DOG, egentligen är jag så emot detta med utställningar det är rena rama idioteri , men ska man ha valpar i framtiden så är det detta folk tittar på, konstigt nog....
Alltså jag är barnsligt förtjust i vackra riesen inget att snacka om, MEN jag kompromissar inte med arbetsfördheten och hälsan, och då får jag allt krypa till korset och ställa...
Jajaja det blir att ta fram corvetten starta upp den och gasa på lite extra, behöver använda lite extra hästkrafter , sedan är det samma sak på lördag, så nu jäklar trimmas det upp.