måndag 13 januari 2014

Men vad fanken dom skulle ju inte...

Alltså våra fyrbenta familjemedlemmar , har en oerhörd stor plats i våra liv, men jag drar en gräns ibland och det är att när jag bäddar rent sängen så vill jag vara den första som sunkar ner sängen...Solomannen älskar bara nybäddade lakan och han är en sann gentleman så han lägger sitt kloka huvud på sängen när jag har bäddat rent och bara njuter..
Så för att inte förvirra våra små älsklingar så har vi från början sagt att sängen är bara när dom blir inbjudna, inte annars ..
Pratade med maken och då säger han i förbifarten , jo men Solo har 3 ställen (i huset i skåne) som han lägger sig på...
Jag - ÖÖÖÖH 3 ställen????
Make- Ja det är mattan i vardagsrummet, sedan är det uppblåsbara madrassen som jag har köpt till dom,(och här kommer en märklig sak, Solo som är en sann gentleman som inte tjafsar om någonting), men denna uppblåsbara madrassen är bara hans och den delar han inte med sig av och hör och häpna det respekteras, helt otroligt vilket språk hundarna har sinsemellan och så är det våran säng...
-Menar du att Solo ligger i våran säng, utbrister jag lite förnärmad.....
- Hahah jo säger maken , jag säger, kom nu Solo så går vi och lägger oss och vips så ligger han i sängen och på morgonen, när han tycker att jag har såsat så lägger han sitt huvud rakt över min hals...(ett riesen huvud väger en del vill jag lova) så då är det bara att kliva upp...
Jaja jag förstår honom, Solo är en väldig speciell hund med hela sin personlighet... Bara jag tänker på denna hunden så tåras mina ögon av kärlek till detta dynamit paketet.