fredag 3 januari 2014

Cirkus MY DOG.....

Då var 1 av 2 dagar på My dog avklarad, åkte hem med en Very Good, men herrejäklar vilken cirkus detta med hundutställningen är.
Alltså över 2000 hundar under samma tak, massor av människor hundar som är stressade, inte alla , (Noomi skulle jag kunna ha lös där utan någon fara) men jag ser att många hundar mår dåligt och inte bara hundarna utan även människorna.
Men det är en upplevelse att vara där, om inte annat så är det vansinnigt roligt att få träffa alla man känner.
Dagen började att jag kom och det gick inte ens att uppbåda en p-plats, ställde mig, på ett "fel" ställe och åkte på en P-bot a 600 kr...jamen toppen eller (NOT).
Sedan dagen till äran så hade domaren inte mindre än 2 st domaraspiranter med sig, och det tog 2 gånger så lång tid, jag höll på att bryta ihop, en hel jävla dag som gick till någonting jag inte tycker är kul och i mrg är det repris igen...men inte på P-bot hoppas jag!
Men jag ser det som en utveckling och alltid lär jag mig någonting, men jag längtar till morgondagen är över och jag får göra det jag tycker är kul, träna hundar, ut i skogen osv....