måndag 13 januari 2014

Målinriktning....

Pratade med maken alldeles nyss och så talar vi om olika saker och så utbrister maken- du bara glider omkring, (det var efter att jag föreslog att jag skulle ta med mig bägge( vovvsen på 1 v träningsläger ) så kunde han greja ifred, alltså hur tänker han nu???
I skrivandes stund så ska jag ta tjejen och åka iväg på träning och det är -10 grader, han och Solo ska "päsa" framför en brasa med en god bok...och jag glider omkring, hahahah

Nu är det så att det maken kallar glida omkring kallar jag för en målmedvetenhet, ingenting absolut ingenting i livet är gratis och ska man ta sig dit jag har som målsättning, så får man allt ligga i och träna..
Då funderar jag på för vem skull gör jag detta??? Jo bara för min egna skull, alltså jag har alltid satt någonting mål i mitt sinne och sedan kör jag på , tyvärr brukar det vara ganska höga mål men jag brukar ro det mesta i hamn som jag har försatt mig i..
Vad händer när jag är där? Absolut ingenting, utan då kör jag på med nästa grej, för då vet jag att jag har utmanat mig själv och klarat det...Knepigt !?
Jag har hört från många olika håll samma fras - du är en av dom absolut starkaste människor jag vet...och varje gång ställer jag mig som ett frågetecken, för jag tycker mig inte kunna kännas vid detta.
Fast visst jag har nog åstadkommit en del i mitt liv, men det beror mera på beslutsamhet och målinriktning, och inte så mycket på styrka.