fredag 15 januari 2010

En härlig kommentar.

Häromdagen var jag ute och gick med mina vovvar. Då var det en man som också var ute med sin hund som kom fram till mig och sa-Ursäkta mig men jag bara måste få säga detta, du har stans vackraste hundar. Jag har ofta sett och dina hundar är så fina. Visst blir man glad! Sedan berättade mannen att just Bulldog har varit hanses drömhund i många år. Just den kommentaren får jag ofa höra av människor som kommer fram till mig när jag är ute med hundarna. Min reflektion blir ju-undra varför man inte skaffar sig en sådan hund... Kan det vara så att dom är så jäkla svåra att få tag i det föds ju inte så många per år, eller är det så att priset är avskräckande? Det är den dyraste hunden (mig veterligen)...Oavsett så får det mig att fundera för så många gånger som jag har hört just denna kommentaren...