tisdag 19 januari 2010

Kite Wing...hohoho

Maken flyger som bekant skärm och har en extra förkärlek till alla flygdon...Så kom denna härliga vinter och maken önskade sig en Kite Wing. Sagt och gjort, det investerade i en sådan och idag skulle det testas:) Jag hade förberett mig minitiöst, genom att titta på YouTube, där dom demonstrerar hur lätt det ska vara. Jorå det såg väl kanon lätt ut det där:) Du milde, det ska väl inte var några som helst probleeeeeem,. Jag bör ju tillägga att jag har bara stått på lång färdskridskor 4ggr/livet:).. Nåväl iväg bar det och jag tog tag i kiten som jag hade sett på videon. Men men vääänta så här skulle det ju inte vara hjääälp fanskapet rör på sig och jag orkar inte vända upp skärmen... Maken stod dubbelvikt av skratt och jag åkte med vingen upp och ner på:) Tur att vi var själva på isen, uurgh. Njae det var nog inte min grej,men visst jag ska testa igen)