torsdag 14 januari 2010

Vilken start på dagen.

I morse så startade Gustaf sin dag med att flyga på Alex (som vanligt utan någon till synes orsak), men nu hade jag fått nog! Nu fick dom baske mig göra upp. Trots att Alex är en Eng bulldog så litar jag mera på honom än Gustaf (just nu i alla fall). Alex startar inte men han börjar tröttna på att hela tiden få ge vika, så han fredar sig. Så Gustaf flög på Alex och Alex brottade ner honom, givetvis utan problem, och jag lät dom hållas, tills Gustaf lät som om han började få ont om luft... Då sade jag bara med en lugn stämma-NU RÄCKER DET, och trott eller ej men dom slutade?! Sedan försökte Gustaf på håll, ett par gånger till men det räckte jag sa nej så slutade han... Det dröjer några dagar till förmodligen innan testosteronet börjar att dämpa sig kan jag tro.