tisdag 28 juni 2011

En Riesen...

Här har vi firat födelsedag i två dagar i följd:) I söndags fyllde som bekant 2:an 18 år och i går fyllde Solo 1 år:) Tänk vad tiden går fort. Igår kom jag under en promenad på hur jag ska beskriva min älskade Solo. Att vara en riesenägare är en stor glädje och ett privilegium En risen är en allert ras som hänger på allting du hittar på och vill vara med överallt, sedan finns det avarter som i allting annat, men Solo kan jag beskriva på följande sätt. Jag har aldrig kört en ferrari, men ändå vågar jag påstå att likheterna är många mellan Solo och en ferrari. Du ska först ha körkort sedan ska du testa dig fram, men när du väl ha kommit underfull med hur det är så vill man aldrig ha någonting annat:) Det man alltid har i bakhuvud är hur jag sätter foten på gaspedalen...^^