tisdag 7 juni 2011

...men du sade......

Å denna härliga sommarvärme, här njuts det för full. Häromkvällen så tog vi vovvsen och promenerade ner till centrum, (fast vi har det inte såååååå långt, kanske 7-800m till drottning gatan), men vi har ett fantastiskt mysigt glasskafè och vi skulle sätta oss och ta var sin glass. Inte vovvsen, där blev det vatten:))) Jag satte mig ner medans maken ska gå in och handla. Innan min älskade man går in så tittar han på mig och frågar- vad vill du ha för glass?. Jag svarade -´mjukglass med jordgubbsmak. Sitter där med mina vackra hundar Solo och Gustaf och ut kommer maken med glass till mig...mjukglass med vaniljsmak?????? -men men , började jag hade dom ingen jordgubb? undrade jag lite förvånad. - Va skulle du ha JORGUBB, varför sade du inte det, då??? Ibland funderar jag:))))