söndag 21 mars 2010

Vissa saker är riiiktigt otäcka...

När vi skulle flyga iväg på semester för två v sedan höll jag verkligen på att få hjärnblödning Vi kom till flygplatsen (Torslanda) och när vi kommer fram, så står det ca 20 tal medlemmar ev en känd mc klubb (vägrar att skriva vilken för dom ska baske mig inte få gratisreklam på min blogg), men det var med full mundering,dvs, deras klubbjackor osv ...Min första tanke var-nedrans, bara dom inte ska med samma plan. Då hade jag verkligen vägrat att flyga, eftersom dessa småkryp har konkurenter i andra mc klubbar,så betyder det i sin tur precis vad som helst. Ok jag gav stränga order till tvåan, om att ignorera inte titta bara gå förbi...Sagt och gjort, men nu kom nästa stora smäll. Väl inne i ankomsthallen var det hur jäkla många som helst..Det var verkligen en obehaglig stämning, människorna runt omkring dom var verkligen inte direkt avslappnande Det skulle visa sig att en av deras medlemmar hade anlänt med ett tidigare flyg och på väg ut hade vederbörande åkt fast så det var honom, som dom stod och väntade på. Tillslut var det en av gängmedlemmar som gick fram till en anställd på flygplatsen och sade- våran "broder" har tydligen åkt fast och vi skulle vilja veta om vi får ut honom eller ej, och om han ska flyttas till häktet i GBG. Jag suckade av lättnad för då visste jag att dom inte skulle med planet. Alltså det är inte klokt, hur vi andra människor reagerar när dessa babianhjärnor kommer,jag måste ju dock erkänna att dom skötte sig exemplariskt men vilket oerhört hot dom ändå utgör mot oss andra. Jamen tänk bara om deras rivaliserande klubb hade fått nys om att det var såpass många av dom där..Det är ju liksom inte första gången eldvapen har förekommit, där oskyldiga människor har hamnat i eldstrid. NU kanske någon tycker att jag överdriver att min rädsla inte är befogat blabla bla, till er vill jag säga följande: Dessa små människor,är totalt oberäkneliga Möter du dom en och en så är det inte farligt, men det händer någonting med deras psyke, när dom får på sig sina "uniformen", och dom är fler. Deras små ego blir gigantiska, och vettet är som bortblåst på dom. Sedan vet jag att många säger struntar du i dom struntar dom i dig...?Lätt att säga men man kan faktiskt bli indirekt involverad i dom. Tänk på om du exempelvis har en dotter som hamnar i klorna på dessa killar, eller om dina barn går ner sig i narkotika träsket tack vare dom??Är det fortfarande någon som tycker att dom är så jäkla oskyldiga?? Sedan är det faktiskt så att dom har ju gått ut offentligt och sagt att "våra" lagar inte gäller dom, för dom har egna lagar att gå efter...Jaha säger jag då, skicka dom till en annan planet, så kan dom göra vad tusan som helst utan att störa vanliga samhällsmedborgare. För jag är en av dom som tycker att dom är riiiktigt otäcka!