tisdag 15 april 2014

Det var inte riktigt min stil...

Kom att tänka på inlägget jag skrev förförra gången, jag var så upprörd och det är kanske inte min stil att anv fullt så skarpa ord, men om jag ser att någonting blir fullständigt totalt FEL, dessutom baserad på små avundsjuka människor då blir jag fullständigt galen...
nog om detta. En annan stor frustation som jag har är hur kan människor bara med att lotsas och bry sig om andra för att sedan sticka kniven i ryggen på dom??? Så otroligt sjukt beteende.
Jag tänker på människor som hela tiden bara sabbar för sig själva, gör ingenting åt sin situation, mer än att gnälla, och bara fortsätter i samma anda...????
Jag är ärlig och hycklar inte men tyvärr uppskattas det inte utan då får jag höra "minsann dom kommer inte till dig för att be om hjälp" , utan dom kommer till mig...
Jo det var väl tanken att jag skulle tycka typ oj, vilken hemsk människa jag är och , du är bara sååååååå fantastisk, men tyvärr, det biter inte riktigt på mig utan , förall del vill du känna att vissa människor bara kontaktar dig när dom vill utnyttja dig och du känner dig stärkt av detta , så har jag inga problem med det utan tvärt om kanonbra.