onsdag 2 april 2014

Jamen, är det såhär det känns....

I år är det någon form av rekort för tidig vår alltså vi är inne i 2-a april och krokusar är på gräsmattor, träden har börjat att få musöron och jag går omkring med en jäkla huvudvärk och nästäppa...
Ojojoj är det såhär det känns att vara allergisk? På en skala 1-10 ligger detta typ på - helt klart. Ändå har jag tagit allergi mediciner me föga hjälper det, eller rättare sagt det vet jag ju inte egentligen jag kanske hade varit ännu sämre om jag inte tagit dom.
Idag skickade maken mig kort på allt han har rivit , jäklar vad imponerad jag är av honom, det trodde jag aldrig, han är GRYM!
Vi pratar om uppmurade väggar sådana som inte görs längre och allt har han rivit ner och gjort rent, jo sonen hjälpte till i 2 dagar när vi var där men resterande har maken gjort själv.