fredag 7 mars 2014

Du har ingen smak...

Alltså detta är sista v INNAN point of no return v startar, alltså v då jag fyller 50 jämnt.
Min underbara lillasyster har tydligen hittat på bus och har sagt att vi ska mötas på min födelsedag 17:15 utanför NK i Göteborg, mer har jag inte fått veta,tillslut var jag tvungen att fråga , kan jag komma i mina vanliga kläder, dvs hundkläder , ville få en liiten hint om vad som väntas skall, och fick ett diplomatiskt svar tillbaka.
Alltså ett tips bara du kan väl klä dig "hyfsat anständigt" , eftersom du inte har någon smak så kan jag säga att hundkläder kanske inte är så bra....???
Vad fanken menar hon med det??Alltså mina hundkläder ha en hög klass ska hon veta, kör bara med Gappay, fjällräven, kläder, men det duger inte för systern min:Jajaja jag ska väl försöka att hitta på någonting anständigt