tisdag 11 mars 2014

Vilken jäkla sket dag...

Japp vissa dagar är inte alls någon jäkla dans på rosor inte. Idag är det en sådan dag för mig...
I morse så skulle jag åka till tandläkaren, årliga kontrollen, men det såg bra ut bara lite tandsten som åtgärdades, men eftersom jag är så rädd för tandläkaren så för min del så föredrar jag att städa latriner med en tandborste än att gå till tandläkaren "typ", nåväl från tandläkaren så gick jag och gjorde mina naglar och jag är sååååå missnöjd alltså vilka klåpare det finns, jo jag påtalade mitt missnöje men då helt plötsligt förstod dom inte svenska, sablar  klåpare, då var jag lack på det mesta när jag gick därifrån. Gick raka vägen till systembolaget och köpte mig en flaska Bollinger , jo snart är det dags....
Kom hem och det var 12 grader solen sken och vindstilla så jag tog hundarna och gick en promenad, och hämta min bil som var på service. Efter att ha hämtat bilen så åkte jag och tränade och DÅ svävade jag på moln, så kul!!!
Hem lämna hundarna och åkte iväg för att köpa bäddmadrasser, till huset i skåne. Vi har ju gästsängen som vi sover i just nu innan vi får ner våran säng och där saknas det bäddmadrasser och jag klarar helt enkelt inte av att sova på taskig bädd, då kroppen reagerar med total utslagning, och jag åker ner till helgen för då har jag ett läger som jag ska vara med på.
I skrivandes stund har jag så jäkla ont i min fot att jag blir rappagalen, så idag har det varit i stora delar (förutom hundträningen) en riktig jäkla sketdag som rundas av med extra smärta.