lördag 1 mars 2014

Det här med FB.....

Jo jag är en fb nörd helt klart , men jag har fortfarande en ganska god distans, men jag kan förundras över hur vissa anv/missbrukar den.
Alltså varför skriver man på sin fb sida , dags att rensa , och så händer et ingenting, människor skriver -tar du bort mig, sedan efter kanske 2 dygn så har vederbörande rensat och då skriver folk -åh tack att jag är kvar???? Alltså vad är problemet? Jag rensar ibland, that`s it, det betyder inte någonting mer än att jag inte vill att dom ska ligga och läsa det jag skriver utan att ge någonting tillbaka, eller människor som har värderingar som jag inte kan acceptera, enkelt som in i hoppsan.
Likadant är det om man tar bort mig, jaha what`s the problem.
Herregud vad människor lägger energi på allt möjligt skräp, och tar det så personligt.