fredag 20 december 2013

Detta kom ikväll...

Min make har svårt att uttala sig många gånger om känslor men dessa rader fick mig att gråta.

Såg på Svenska Hjältar Galan på Tv burken här. Man blir rörd över att det fortfarande finns sådana människor. Det var bara ett fel, DU skulle varit uppe på scenen. Du är den största hjälten.
Älskar dig


Väldigt starka ord från en man som han.

Som jag har skrivit innan vi är så olika som två människor kan bli, vi är oerhört viljestarka människor med oerhörd stark integritet.
Jag tänker på alla gånger jag har hittat på tokigheter han har alltid funnits vid min sida, oftast med ett leende och ett oändligt tålamod. Sedan får han sin vilja fram på något vis ändå....

Men som jag alltid har sagt och vetat inom mig, maken har jag älskat långt innan jag träffade honom och kommer alltid att älska.
Fast han kan göra mig galen i mellanåt.