måndag 23 december 2013

Håller på att samla ihop mig....

Slutet av detta året kunde knappt bli mycket jäkligare helt klart...Det absolut bland det värsta som kan hända är när någon anhörig blir livs sjuk och vi är drabbade..

Jag upplever att jag är inne i en konstig bubbla där jag iakttar världen från en isolerad plats, utan att egentligen deltaga..
Nu i juletider så ser jag människors stora glädje, förväntan, förhoppningarna som människor har , julmusiken som spelas och jag är med från min iakttaga plats, ibland kan jag känna några känslor, , då pendlar jag mellan gråt eller skratt, men i övrigt befinner jag mig i en bubbla.

Har precis pratat med maken och han svarar inte på behandlingen, så det är en ny biopsi på gång, sedan ska han komma hem över jul, vad som händer sedan det vet vi inte.

Jag har helt enkelt rakt upp och ner bestämt mig att vara kvar i denna bubblan till MAX nyår, sedan då jäklar ska jag bara glida om kring och ta livet för vad det är.
I min fantasi glider jag omkring i en röd Jaguar E-Type och njuter, dom som JAG bestämmer ska få åka med på en sväng men annars så är det MIN resa, och jag ska njuta.

OK jag kanske ska överdriva och ha en häftig , Corvett stingrace som jag kan byta emellanåt, då jag vill gasa på och känna/ höra alla härliga hästkrafter vibrera under min gaspedal.

2014 ska var MITT magiska år det är då jag har bestämt att återta en central plats i universum, ALLT ska jag bara unna mig, för vet ni vad...Jag är fan värt detta och jäkla i min skäl mycket mera!!!!!!!
Så se upp 2014 är jag på G!!!!!!!!