fredag 6 december 2013

Ibland blir jag ganska trött på mig själv....

Jomen så beslöt jag mig att göra slag i saken och "investera" i en klocka, alltså inte vilken som helst , gudbevars, utan en alldeles speciell som jag har suktat efter i flera år.
Sagt och gjort, begav mig till Göteborg till den affären som jag vet säljer dessa klockor, eller rättare sagt märket...MEN jag tänkte inte riktigt mig för,,gjorde en entrè i sletna jeans och hundjackan, jorå jag fick många nyfikna blickar när jag klev in i affären helt klart!^^
Sagt och gjort hittade det jag letade efter och var sååååååå, tacksam /glad över att kunna unna mig en sådan sak.
Jag är verkligen ingen prylnisse, (det får stå för andra i min familj, hahaha), men ibland så när jag hittar någonting jag vill ha så kan jag spara och lägga undan bara för att få just DEN grejen, och nu sitter jag med ett löjligt leende på läpparna för en klockas skull...
Men en stor not till mig själv...Förhelskotta, klä mig efter situation, det är liksom aldrig fel!