måndag 30 december 2013

Ett riktigt gott nytt år önskar jag er alla.....

Nu börjar jag att knyta ihop säcken 2013, det har varit ett jäkla tufft år, men som jag har redan bestämt så 2014, då jäklar, då kör vi och bara ökar wow.....
Direkt efter helgerna ska jag plocka ner matsalen här hemma och packa ner den, flytten börjar att närma sig med stormsteg, helt klart.
Nästa v så ska Solo para sig med en fantastisk tik och denna kombinationen är en av dom som jag själv skulle vilja ha om jag var valp spekulant, lite lustigt det här men jag har bestämt mig för att Solo som inte är en dussinhund ska bara få användas på tikar som jag själv tror på, och hon är absolut en sådan tik. wow ser verkligen fram emot resultatet av denna kombinationen, så spännande!

Sedan har vi redan planerat 3 st läger, (hundläger givetvis) 2 st är inte mindre än Vit Glisnik, Urban Marek, rankas som 5 av världens bästa figuranter, jag har som bekant redan varit på 1 av Vits läger, och säger bara eloge, vilken jäkla kille!!!!
Sedan har vi Eskilstuna läger , med skydd...
Jo och om allt går vägen så ska vi tävla första halvan av 2014, i internationella förordningen IPO, så jäkla spännande.....
Som sagt år 2014, är MITT år!