måndag 28 september 2009

Fina höstbilder:))

Bilderna är tagna igår när vi var ute och promenerade. Visst är det härliga färger som moder natur bjuder på:)
I dag ska jag köra kompisen med familj till Landvetter, dom åker iväg och firar att hennes make fyller 50 år på tisdag:))
Herregud 50 år det låter ju så mycket!!Fast han är som maken lyckligt lottad, bägge dessa herrarna har ju unga fruar:)))
Handen på hjärtat det låter ju inte precis purungt 50, eller? Jag tycker verkligen att vi ÄR unga, men jag undrar hur dagens 20-30 åringar ser på oss?? Är det så dom tycker att vi är "pinsamma" eller bara gamla??
Ålders gränser har ju suddats ut, annat var det när vi var unga, jag kommer osökt att tänka på männen gick i garbadinbyxor och kvinnorna var klädda i någon läbbig syntet tyg och kronan på verket var korthåriga, gärna då med papiljotter som hade satt sin prägel på frisyren, (say no more).
Men idag går vi lika klädda som ungdomarna i (många fall bättre). Tack vare 80-talets epok ,då vi alla skulle vara fräscha och vältränade så är dom flesta i våran ålder väl bibehållna även fysiskt.
Så min (objektiva) slutsats är:För våran ålder är vi VÄLDIGT unga!!!!