lördag 5 september 2009

....ja så var även jag där...

Igår pratade jag med min syster på telefonen...Hon är en stooor anhängare av facebook. Jag har alltid varit en stooor motståndare...Vi pratade och rätt vad det var så ville hon att jag skulle kolla en grej på hennes sida...-Ok men, vaf...jag kommer ju inte in.-inga problem jag lotsar dig, gör som jag säger. ...och det gjorde jag och rätt vad det var så hade jag lagt upp ett eget konto på facebook!!!! Så nu är även jag där, som den sista människan i heeeela sverige:))) Måste bekänna att jag föredrar bloggandet jag tycker det är så jäkla rörigt på facebook...men jag vänjer mig kanske...eller? Hur som helst jag har kommit till följande insikter. *Aldrig ha mer än två hundar hemma *Dygnet har bara 24 timmar *Ha alltid en mopp och dammsugare framme,(fast det hjälper föga:))) Ha en härlig dag på er