onsdag 16 september 2009

Snacka om dubbelmoral på HÖG nivå...

Först måste jag säga- Jag har alltså inte sett det själv, det som 600 000 personer gjorde häromdagen, men likt förbaskat ska jag engagera mig... Jag pratar om Hollywoodfruar som startade någon dag denna veckan och som tydligen har blivit en tittar succé När har man börjat att glorifiera prostitution här i Landet???Jag har bara i och för sig sett uttalanden som Fru Anka har gjort, dom andra vet jag inget om. (Fast är dom på samma nivå så kanske jag ska vara glad att jag inget vet, hade väl fått hjärnblödning i sådana fall). För det är ju det det handlar om prostitution på hög nivå...För vad fasiken är det för skillnad??? Mer än att vissa ligger i en svit/lyxhem och ger sina tjänster medans andra ligger på ett chaskit hotellrum och gör samma sak... Resultatet är ju samma eller..? Detta kallar vissa för underhålls tv..? Varför tar man inte gatuflickorna när man ändå är i farten och gör tv serie av dom?? Eller är det så att inom oss finns det en dubbelmoral som heter duga? Att viss prostitution är ok ,medans en annan förtalar man?? Sedan finns det sådana ärt hjärnor som jag som ger vissa dessa program gratis reklam på min blogg...Vad säger det om min begåvning?????