måndag 21 september 2009

Tillbaka från sommaren:))

Japp då var det tillbaka från sommaren till lite höst:)9I helgen fick vi previlegiet att åternjuta ärliga sommaren på Österlen!!!
Det var hela 25 grader varmt inte ett ända, moln så långt ögat kunde se och det blåste inte mer än 4 sekund meter som högst, (nästan vindstilla).
Tandem skärmen var med men tyvärr var det så att vanligt skärm knappt kunde flyga på grund av att det var såpass lite vind, så en tandem skärm som är nästan dubbel så stor går inte att få upp i luften...
Maken fick flygit i allafall, så han var som ett barn på julafton totalt salig:)) Hundarna och jag vandrade omkring och njööööt! Människorna gick omkring i kortbyxor och några hade till och med bar överkropp, helt otroligt 20 sept!
Huset vi bodde i var drömmen!!!
När vi åkte hem så vi Hallandsåsen, blev det väderomslag, temperaturen skönk med 10 grader och här hemma hade det till och med regnat...Jag som hade bränt sönder mig i ansiktet!!Det är otroligt och då pratar jag om några timmars bilfärd bort!!!
Jag tycker att alla skåningar ska LYX beskattas!!!!Det är kriminellt snuskigt oförskämt vackert att få bo där!!!