lördag 26 september 2009

Vägskylt fri zoon!!!

Hädan efter kräver jag att sovrummet ska vara en vägskyltfri zoon!!! Följande händelse har utspelat sig i vårt sovrum: Maken håller på att ta BE-körkort (för husvagnens skull). Jag hade gått och lagt mig före maken och efter en stund kommer maken upp och börjar att prata...När han väl ha fått liv i mig eftersom han var bara tvungen att ställa frågor som jag inte bara kunde humma mig igenom , så blev jag ju klar vaken!!!What else! Så sakteligen började mina primitiva djuriska instinkter att vakna till liv..:) Vad händer då tror ni??? Jo, maken börjar snacka vägskyltar!!!! Jo det är allvar...(behöver jag skriva att mina "instinkter", liksom bara försvann:))? Så hädan efter är vårt sovrum en vägskyltfri zooooooon! Ha en underbar helg på er allesammans:))