torsdag 24 september 2009

Jag har "blåst" mrg trötta hundar...fniss

I våran familj är dt inte bara jag som är otroligt morgontrött...Våra fyrbenta killar är om inte värre än vad jag är(hur man nu kan vara det:)). Varje mrg är det samma sak när vi ska ta ut dom ... Först går det inte, går inte, går inte, sedan är det panik. Fast oavsett hur brådis det är på Alex (bulldoggen) så ska han alltid börja dagen med att gå in till tvåan, alltså raka vägen från övervåningen till tvåans rum och där sitter han utanför och väntar troget tills vi släpper in honom, så han får hälsa på tvåan:)) I morse så när maken och jag masade oss ner, och hundarna i vanlig ordning sov, sade jag till maken -nu ska jag kolla en grej...-Alex och Gustaf, ska vi väcka tvåan...i ett jehu, var bägge på bena, dom tog trappan i ett svep och pang så satt bägge utanför tvåans rum!!! Nog fanken förstår hundar vissa ord!!!Varför ska det vara så svårt med ordet NEJ då, det verkar liksom inte gå in????