torsdag 6 maj 2010

Ålders nojja, moi???

Undra om jag befinner mig i någon form av åldersnojja??? Kan det beror på att jag har varit sorgligt påmind om min stigande ålder en gång i månaden? Alltså, jag har inte färgat mitt hår på flera år och har varit ganska stolt över det, (jo jag tog en lätt toning, som såg för jävlig ut förra året).Mitt hår har en ovanlig färg, jo den är så ovanlig att frisörer till och med frågar mig vilken färg jag har i..? Nu tycker jag att dom gråa, är en aningens för mycket..Jag vill inte vara gråhårig. Samtidigt är jag bekvämligheten själv, därför funderar jag på att bli blond!!!Jo blond,då syns inte den gråa utväxten så mycket. Jag blir så osäker (och det brukar jag definitivt inte vara), men jag får inget stöd hemifrån, maken håller på att få hjärnblödning bara jag nämner det. Han brukar säga:-Älskling det är en jäkla skillnad på att vara gråhårig och att vara grå. Är det någonting du definitivt inte är så är det grå... Nä nu ska jag inte störa er med mina pikanta problem, utan nu ska jag fortsätta med mina "svåra" livsval. HASTALA VISTA