tisdag 4 maj 2010

Hyckleri på ELIT nivå...

I morse bestämde jag mig för att baka bullar. Klockan var 06.50 och då satte jag mig i bilen för att inhandla kardemumma eftersom det fattades(underbart eller hur). Med tanke på denna okristliga tiden så hade jag bara slängt på mig kläder utan att vare sig dra en kam genom håret osv. Väl framme kom jag på att ölen är slut hemma, och tänkte, jamen vad bra, då kan jag passa på att köpa det också när jag ändå handlar... MEN HÄR var det totalt stopp. Jag kunde inte med! Det är helt säkert någonting inom mig tyckte att det var så skamligt dels såg jag ut som vi vanliga människor brukar göra på morgnarna,(alltså inte någon filmstjärna stuk som är färdig makad och tipp topp i håret)och då skulle jag köpa ÖL till råga på allt...Inte en chans!Där går gränsen, då åker jag tillbaka sedan:))) Snacka om hyckleri alltså:)))