onsdag 5 maj 2010

Strimla dom jäklarna i dokumentförstörare!!!!

VARNING KÄNSLIGA LÄSARE, MYCKET GROVT SPRÅK FÖREKOMMER, Helv../¤#"//, jäkla skit, jag är så arg att jag skulle faktiskt kunna ta till våld, satt precis och läste om hur en människa köpte en valp på blocket. Köparen var överlycklig för att äntligen skulle hon få sin drömras som är dyr, men denna gången trodde hon att hon kom över en mycket bra hund till ett bra pris. Vederbörande satte sig på tåget och blev upphämtad på stationen av säljaren som redan hade valpen med sig..! Köparen kunde inte följa med hem så hon fick bestämma sig direkt på plats, take it or live it. Hon tog givetvis valpen...Som skulle visa sig vara riiktigt sjuk. Så när vederbörande försökte få tag i säljaren hade mobilnr upphört! Valpen togs till veterinären och där kunde man bara göra en sak, nämligen avliva den. Den jävel hade troligen smugglat in valpen, säkert under ohyggliga förhållanden som gjorde att den blev så sjuk. Inte ens givit detta livet en chans. Förhelvete, när ska människor fatta att djuren är totalt jäkla försvarlösa mot oss människor. Dessa människor som först går in och stjäl en valp, och säljer den sedan, dom har jäkla in min själ förverkat sin rätt att leva! Stoppa dom i en dokumtärförstörare och strimla dom jäklarna!!!! Man gör bara INTE SÅ!!!! Därför vill jag här och nu säga till er eventuella hundspekulater..Att köpa hund på blocket behöver inte på något vilkor sluta på detta katastrofala sättet, MEN, om du ska köpa hund så se till att det är fler hundar som finns(alltså att syskon finns) skulle det vara så att det kanske bara blivit EN valp i kullen, se då till att ALLTID träffa mamman, helst pappan om det går, men det är inte alltid att det går. Men mamman ska alltid träffas, ställ krav! Annars låt bli och köp valpen jag vet det kan vara din drömras...osv. Stå över. Var inte med och bygg upp denna tortyrliknande verksamhet som vissa värnlösa valpar få utstå. Jag vet att vissa hundraser är dyra, snuskigt dyra, (Äger själv 2 av dom dyraste raserna som finns), men det är värt att spara lite pengar för att få en bra hund, tro mig.