måndag 31 maj 2010

Längtar...

Detta året längtar jag så efter semester att jag tro mig bli tokig. Jag längtar efter VÄRMEN!!! I helgen pratade jag med modern som berättade att dom hade det olidligt varmat, som mamma tryckte det- vi är glada att kvällarna bjuder på 24 graders svalka!!! I morse pratade vi vid frukosten om den analkande semestern och jag sade till tvåan och maken, nu får vi börja fundera över vad som ska med... Sedan tittade jag på maken och sade -men vi skulle kunna göra så, att du kör hem husvagnen, nästa fredag(den står på firmans parkering), så packar jag och så är det bara för dig på lördagen att sätta dig och köra. Maken svarar- Om du packar på fredagen själv, så kan vi inte åka på lördag för jag behöver EN hel dag på mig att sortera ut ALLT som inte behövs... Mig inte förstå!!!!