måndag 3 maj 2010

Hormonträsket.

Jisses vad sjuk jag har varit i ca i v. Det började med att jag fick hormoner som jag skulle ta i 10 dagar, so far so good...Sedan brakade helv... loss riiiiiktigt ordentligt. Allvarligt talat hur knäpp/ambivalent kan man egentligen bli??? Ena stunden var man på topp för att slungas ner till en djup avgrund för att därifrån raskt bege mig till att bli potentiell mördare...(Minst) Smärtan var lika jäklig denna gången som innan jag började med hormonerna. Men så fick jag tips om att det finns på hälskosten preparat som är mycket bra, så jag har varit och inhandlat det. Detta ska jag äta varje dag hela tiden. För dom hormopreparaten vågar jag verkligen inte ta igen! Som sagt är man desperat så är man ,jag tar till varje tips. Fattas bara att jag ska göra någon hopkok, på spindlar, råttsvansar och annat läbbigt som det står i sagoböckerna om man ska förvandla/förtrolla saker...