onsdag 6 juli 2011

Jag gillar inte din attityd....

Min syster ringde alldeles nyss och var så arg att hon hoppade ur skinnet...Jo min syster brukar få en riktig kick av att gå igång^^...undrar just om det är brist på sex??
Men till saken nu, (det var verkligen inte min systers sex eller bristande sexliv jag skulle blogga om, vilket jag för övrigt inte vet ett skit om och vill verkligen INTE VETA heller:) Alltså min syster sitter på en bänk och väntar på bussen och då kommer det fram en tjej i 20 års ålder och frågar om min syster kunde tänka sig att skänka henne en slant...Hahahah syrran talade om för vederbörande att det kunde hon verkligen inte göra...Varav vederbörande tittade på syrran och säger förnärmad- DU jag tycker inte om din attityd...
Varav min syster som bara älskar att gå igång, höll på att hoppa ur skinnet - WTF, menar du frågade hon,-jag giller INTE din attityd och dessutom har jag INTE bett DIG att komma hit och snacka med mig, så ta och PYYYYYYYYS...
Sedan ringde syrran hit och var rappagalen, och jag ligger just nu raklång av skratt...