onsdag 7 april 2010

Äntligen har jag gjort det.

Det finns vissa saker som jag undviker i möjligaste mån, ett av sakerna är att gå till den "roliga farbror doktore", ni vet han som undersöker halsmandlarna nerifrån... Jag har skjutit på detta eminenta besöket i snart ett år men eftersom min ålder tar ut sin rätt så har jag lidit alla helsickes kval varje månad, ni vet "kvinnoperiod"... Nu var det dags igen och denna gången var det inte nådigt, så då sade maken vänligt men bestämt att -NU RINGER DU OCH FÅ EN TID, annars så gör jag det åt dig. (maken är ingen snackare, utan säger han någonting så är det de som gäller),så nu efter ett års tid ska jag till läkaren på fredag...Hoppas att dom kan hjälpa mig:) Annars ska jag strax tömma den lilla bilen för i morgon är den ett minne blått, då kommer den nya. Usch jag som är så trött redan innan dagen har börjat-:((